Visual Background Image

Práce na letišti letí!

Integrated
Print / OOH
Digital
SOME
Event
Direct Marketing
Brand Experience
HR / Employer Branding
Letiště Praha
Cestovní ruch

Case study

Agentura

Objevujte svět a výhody práce na letišti

Letiště Praha pomáhá milionům turistů objevovat svět. K tomu ale potřebuje tisíce zaměstnanců, kteří se postarají o jejich komfort a bezpečí. Komplexní komunikaci zahrnující externí náborovou kampaň i interní retenční aktivity jsme navrhli od strategie až po kreativu a zrealizovali v inhouse produkci.

V terminálu i na runwayi bylo možno objevit výhody práce na letišti

Nejviditelnější část kampaně tvořilo náborové video a série klíčových vizuálů pro OOH a online. Ukazovali jsme v nich jednotlivé pozice, atraktivní prostředí Letiště Praha i platové podmínky a benefity, na které mohou zaměstnanci letiště dosáhnout. Kampaň velice dobře zafungovala a v žádoucím čase přivedla potřebný počet nových zaměstnanců. Vytipovali jsme si také netradiční plochy v zaměstnaneckém zázemí letiště a na nich spustili na míru textovanou náborovu member get member kampaň.

Součástí náborové kampaně bylo také několik vln roadshow ve spádových oblastech letiště, která prostřednictvím opravdu velkých benefitů upozorňovala na výhody práce na Letišti Praha.

Pro velkou firmu je důležitý nejen nábor, ale i retence

S letištěm dlouhodobě pracujeme nejen na náborových kampaních, ale snažíme se přispět i ke zvýšení loajality stávajících zaměstnanců prostřednictvím interní komunikace, drobných pozorností či eventů.

Pro tisíce zaměstnanců letiště jsme v roce 2018 připravili dárkové sady s plechovými hrníčky, kořením na poctivý vánoční svařák a vykrajovátky na cukroví.

Member get member

Jako jeden z pilířů náborové komunikaci jsme pro Letiště Praha vyvinuli interní komunikaci, které měla za cíl doporučení nových posil od stávajících zaměstnanců. Pro kampaň jsme vytipovali netradiční plochy v zázemí letiště a pro každou plochu vymysleli vtipný headline. Komunikace spolu s příjemnou finanční odměnou opakovaně zafungovala a přivedla na letiště stovky nových zaměstnanců.

Making of

Making of video

Agentura

Nečekaně pestrá nabídka práce

Náborová kampaň, která měla za cíl oslovit nejširší skupinu zájemců o zaměstnání. Hlavní myšlenkou kampaně bylo ukázat pestrost nabídky pracovních pozic, které na letišti najdou své uplatnění – od bezpečností kontroly, přes kuchaře až po hasiče, manažery nebo projektanty.

I Vy můžete mít kampaň od Loosers. Zavolejte Ivě…

Chcete s námi spolupracovat? Potřebujete kampaň, která bude rezonovat? Umíte něco, čím nám můžete pomoci realizovat naše nápady? Napište mi…