Visual Background Image

Rémy Martin. O oktávu výraznější zážitek.

Integrated
Print / OOH
Digital
SOME
Event
Direct Marketing
Brand Experience
Rémy Martin
Nápoje

Case study

Agentura

Posluchači klasiky vychutnávali koncert chutí a symfonii zážitků

Značka prémiových koňaků Rémy Martin byla díky naší strategii propojena s oblastí vážné hudby u jejíchž posluchačů jsme našli výrazný překryv s cílovou skupinou produktu.

Bonviván Rémy Martin nevynechal žádnou zásadní hudební událost

Vytvořili jsme postavu Rémy Martina – hudebního publicisty, znalce a bonvivána. Jednalo se o renomovaného houslistu Lukáše Kutu, kterého jsme přejmenovali. Pod pseudonymem Rémy Martin navštěvoval vybrané koncerty a festivaly, recenzoval je a nenásilně ve svých postřezích nacházel vazbu mezi koňakem a vážnou hudbou.

Rémy Martin se stal ikonou na scéně

Recenzent Rémy Martin měl svůj blog a facebookovou stránku, tištěný Týdeník Klasika, pravidelný pořad na radiu Classic, do kterého si zval hudební ikony a odborníky, publikoval v odborných online i offline médiích jako jsou Literární noviny nebo magazín Haromnie, uváděl setkání s Rémy Martinem po koncertech a hudebních festivalech spojených s degustací koňaku, pod jménem Rémy Martin i vystupoval, diskutoval a setkával se s VIP zákazníky. Kampaň na téma vážné hudby byla napojena i do ATL a BTL. Pro B2B klientelu jsme připravovali adresné direct maily s tématikou klasiky a organizovaly exkluzivní večerní setkání s koňakem.

I Vy můžete mít kampaň od Loosers. Zavolejte Ivě…

Chcete s námi spolupracovat? Potřebujete kampaň, která bude rezonovat? Umíte něco, čím nám můžete pomoci realizovat naše nápady? Napište mi…